Biljettfrågor

Var vänlig och vänd upp mobilen

Biljettfrågor

Jag har blivit förhindrad att gå, kan ni återköpa min biljett?

Vi kan tyvärr inte återköpa din biljett.

Kan jag byta min biljett till annat datum?

Vänd dig till Tickster på 0771-47 70 70 eller support@tickster.com så kan de försöka hjälpa dig att byta datum (under förutsättning att det finns lediga platser).

Jag vill ge bort ett presentkort, hur gör jag?

Presentkort i olika valörer bokas och betalas via Tickster

Jag vill äta middag i pausen, men har redan köpt biljett. Hur gör jag?

Middagen i pausen måste bokas i förväg. Kontakta Tickster på 0771-47 70 70 eller support@tickster.com så hjälper de till med bokning och betalning av måltiden.

Jag vill boka biljetter för en grupp, hur gör jag?

Grupper på minst 15 personer bokas via vår biljettkassa biljett@vastanateater.se

Hur bokar jag rullstolsplats?

Rullstolsplats bokas via vår biljettkassa biljett@vastanateater.se

 Finns hörselslinga i lokalen?

Ja, vi tillhandahåller hörselslinga.

Kan jag köpa biljett på plats i Berättarladan?

Vår biljettkassa öppnar två timmar innan föreställning på sommaren (en timme innan för övriga event) och du kan köpa biljett på plats. Vi rekommenderar dock att du bokar i förväg då platserna ofta tar slut.

 Hur tar jag mig från Sunne till Berättarladan?

I vissa teaterpaket som några av hotellanläggningarna (Broby Gästgivargård, Selma Spa och Ulvsby herrgård) erbjuder ingår busstransport till och från Berättarladan. Fråga ditt boende. Parkering för bil finns i anslutning till Berättarladan. Det går att cykla eller gå från Sunne centrum (5 km) men ta i beaktande en lång uppförsbacke innan du når fram.